مجتمع صنایع تبدیلی دستچین عالی

جدیدترین محصولات (فروش از طریق سامانه بازارگاه)

مطالب و مقالات

21 آبان 1400

تنظیم جیره گاو پیش از زایش از نظر کلسیم و انرژی

تنظیم جیره گاو پیش از زایش از نظر کلسیم و انرژی با توجه به افزایش چشمگیر نیاز دام به کلسیم در زمان زایمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
7 شهریور 1402

4 جایگزین برای ذرت و سویا در خوراک دام در شرایط جهش قیمت

4 جایگزین برای ذرت و سویا به عنوان نهاده های اصلی تأمین انرژی و پروتئین خوراک دام در شرایطی که به دلایل مختلفی مانند خشکسالی، افزایش قیمت جهانی و ..... قیمت آنها را با جهش روبرو می کند می توان پیش بینی کرد.
29 تیر 1399

خوراک دام دامداری باید فاقد آلودگی میکروبی باشد

خوراک دام دامداری باید فاقد آلودگی میکروبی باشد چرا که با انتقال آلودگی از طریق خوراک به بهاربندها، آلودگی منتشر شده و ممکن است زیان شدیدی متوجه اقتصاد دامداری شود.

فیلم‌ های آموزشی

28 خرداد 1399

سم چینی گاو به روش دامداران ژاپنی

سم چینی منظم در دامداری ها در کنار رعایت بهداشت عمومی  دامداری راهکار مؤثری برای کنترل درماتیت انگشتی و جلوگیری از لنگش در گاوداری ها و فارم های پرورشی است.
20 فروردین 1399

شاخ سوزی گوساله برای کمک به مدیریت گاوداری

شاخ سوزی گوساله تلاشی برای کمک به مدیریت بهتر گاوداری است. شاخ سوزی یک عمل ضروری برای ایمنی انسان و حیوان از سوی انجمن دامپزشکی شناخته شده است.
25 فروردین 1399

فیلم آموزشی خارج کردن میخ از سم گاو

در یک مزرعه پرورش گاو شیری ممکن است با مواردی همچون فرو رفتن میخ به سم گاو شیری روبرو شوید. در آن صورت باید هر چه زودتر اقدام به خارج کردن میخ از سم گاو کنید تا دچار عفونت سم نشود. در این ویدیوی آموزشی ساده و کوتاه با چگونگی خارج کردن میخ از سم گاو آشنا می شوید.

اخبار برگزیده صنعت دامپروری

10 خرداد 1403

مرحله اول طرح رتبه بندی کارخانجات خوراک دام طیور و آبزیان در کشور اجرایی شد

مدیر کل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، هدف از رتبه بندی کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان را ایجاد فضای رقابتی در تولید خوراک و افزایش بهره وری در جهت کاهش وابستگی کشور به واردات نهاده های دامی دانست.
10 خرداد 1403

بررسی مشکل کارخانه خوراک دام یاسوج با حضور مسئولان کشوری

با حضور رئیس سازمان امور عشایر کشور آخرین وضعیت کارخانه خوراک دام یاسوج بررسی و راهکار‌های لازم برای خروج این واحد از وضعیت رکود ارایه شد
9 خرداد 1403

توقف صادرات مرغ و تخم مرغ ایران به عراق با ممنوعیت فصلی

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران از توقف صادرات مرغ و تخم مرغ ایران به عراق به دلیل ورود به فصل گرما و کاهش تقاضا در عراق خبر داد.